Een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van Nedis

Met een nieuw handgeschreven logo slaat ons bedrijf, Nedis, een nieuwe richting in. Wij staan bekend om onze elektronica en elektronica-gerelateerde producten en zijn al meer dan 35 jaar actief. Wij willen nog beter gebruik gaan maken van onze ervaring. 'Zonder enige twijfel is technologie tegenwoordig de belangrijkste drijfveer voor verandering in de wereld,' is één van onze fundamentele principes.

Nieuw logo en nieuwe identiteit

Nedis heeft een nieuw handgeschreven logo. De handgeschreven stijl staat voor onze persoonlijke benadering. Dit geldt zowel voor onze partners, als voor de consument. Het is een persoonlijke handtekening van de kwaliteit die wij leveren. Een ander element dat opvalt, is de manier waarop de letters zijn verbonden. Een leuk detail aangezien onze geschiedenis ligt in de verkoop van kabels, maar de echte betekenis zit in de bedrading zelf. Het staat voor de vloeiende stroomlijn van de processen en het feit dat alle afdelingen in heel Europa en Azië goed verbonden zijn.

De nieuwe stijl van het logo vertegenwoordigt niet alleen het bedrijf, maar wordt ook geïntroduceerd in een productlogo. Het staat voor onze keuze om de markt te betreden met één duidelijk consumentenmerk, in plaats van met de afzonderlijke merken die wij voorheen aanboden.

In het begin zullen onze oude merken nog steeds beschikbaar zijn, maar deze specifieke producten zullen uiteindelijk geleidelijk verdwijnen.

Nedis®, door Nedis

Het productmerk Nedis is geboren. Partners krijgen een duidelijk productassortiment, een duidelijke uitstraling, intuïtieve verpakking, actuele specificaties en aanvullende diensten om de verkoop te stimuleren. Met gegarandeerde kwaliteit, gebruiksgemak en persoonlijke service zullen onze producten, en zelfs complete oplossingen, het leven van klanten slimmer, eenvoudiger en gezonder maken.

Waarom één merk?

Omdat nieuwe technologieën en innovaties het leven van mensen met een ongelooflijke snelheid beïnvloeden is het niet eenvoudig om bij te blijven in een snel bewegende en snel ontwikkelende markt.

Nedis streeft ernaar de snelste volger te zijn binnen de elektronica en elektronica-gerelateerde markt en de leverancier van een slim alternatief voor A-merken. We zullen niet minder dan 100 nieuwe producten aan ons productassortiment toevoegen, elke maand. Dit proces verloopt sneller en diepgaander met één merk en maakt het makkelijker voor onze partners om producten toe te voegen en het tempo van deze markt te volgen.

Eén merk, één uitstraling betekent een duidelijk productassortiment, promotiemateriaal (POS) dat langer en efficiënter kan worden gebruikt en betekent meer herkenning. Bovendien is de verpakking en productinformatie consistenter, zodat de consument makkelijker de juiste keuze kan maken. Daarnaast kunnen de retailer of etailer producten vrij toevoegen zonder verschillende merken, typen informatie of stijlen door elkaar te gebruiken.

'Consumenten willen gebruiksvriendelijke elektronische apparaten en accessoires die hen langdurig genot bieden tegen een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding'. Nedis kan dit bieden, met Nedis®.

 

 

 

 

Intuïtieve verpakking en online informatie

In lijn met onze vorige versies van zelfkeuzeverpakking hebben wij dit concept verbeterd. Het is gebaseerd op de manier waarop klanten producten bekijken. Een duidelijke serie pictogrammen, professionele productfoto's en meertalige beschrijvingen helpen de consument in de winkel.

Online hebben we de pictogrammen ook geïntroduceerd en ze worden ondersteund met de nieuwste specificaties en duidelijke productfoto's.

Het in de markt zetten van Nedis® gaat via onze nieuwe ervaringswebpagina die ook beschikbaar is voor de consument. Dit betekent niet dat Nedis direct zal verkopen. Wij verwijzen eindgebruikers zelfs naar lokale of online partners, die Nedis® producten verkopen.