Veiligheid en Beveiliging/Camera's/Binnencamera's

SmartLife Camera voor Binnen

Wi-Fi | Full HD 1080p | Cloud Opslag (optioneel) / microSD (niet inbegrepen) | Met bewegingssensor | Nachtzicht | Wit

Kenmerken

Artikelcode fabrikant: WIFICI11CWT
EAN-nummer: 5412810306053
• Smart IP-camera voor binnenshuis - reageert automatisch om beweging of geluid in je kamer op te nemen
• Eenvoudig rechtstreeks te verbinden met je Wi-Fi-netwerk, er is geen aparte hub vereist
• Ideaal voor mobiele bewaking van je huis, huisdieren, kinderen, enz.
• Bewegings- en geluidsdetectie, beide met instelbare gevoeligheid
• Tweerichtingscommunicatie, om mensen in de kamer te horen en ertegen te spreken
• Full HD-resolutie, voor kristalheldere opnamen
• Nachtzichtfunctie met een bereik van 5,0 m.
• Kan worden gebruikt als babyfoon of om jonge huisdieren te bekijken
• Extra klimaatsensor om de omgevingstemperatuur en de vochtigheid in de ruimte te meten
• Ideaal als je voor afhankelijke ouders moet zorgen
• Opslag van video-opnamen dankzij een microSD-kaartsleuf (tot 128 GB)
• Video-opslag via de cloud mogelijk (op basis van een abonnement)
• Ondersteunt ONVIF (Open Network Video Interface Forum) om in de browser weer te geven
• Multi-user-functie zodat meerdere mensen tegelijkertijd toegang hebben
tot de camera
• Volledig ondersteund door alle andere producten in de Nedis® SmartLife serie
Deze gebruiksvriendelijke Smart Indoor IP-camera met een flexibele, buigzame ganzennek kan eenvoudig worden aangesloten op je bestaande Wi-Fi-netwerk om kamers in je huis te bewaken en elk geluid of elke beweging op te nemen, of je nu thuis bent of onderweg. De Nedis SmartLife-app waarschuwt je in geval van beweging en geluid, zodat je op tijd kunt ingrijpen.

HD-resolutie
Via de app kun je alles in realtime in het oog houden en erop reageren. Dankzij de micro SD-sleuf kun je opnamen opslaan op een micro SD-kaart van maximaal 128 GB. Hij neemt op in Full HD-resolutie (1920 x 1080 pixels) voor compleet heldere beelden. Er is ook een mogelijkheid om het videomateriaal in onze app op te slaan via een cloudoplossing.

Reageert op beweging en geluid
De camera reageert op bewegingen. Dus als iemand de Wi-Fi-camera passeert, zal hij reageren. Er wordt dan automatisch een opname gestart, waarna je vervolgens een pushmelding op je smartphone ontvangt. De camera reageert ook op geluiden. Je kunt kiezen uit twee gevoeligheidsniveaus (Hoog 65 dB, Laag 85 dB). De geluiden worden niet opgenomen, maar je kunt ervoor kiezen om een pushmelding te ontvangen als of wanneer er geluiden worden gedetecteerd. De meldingen worden weergegeven als pop-upberichten op je smartphone zonder dat je de app hoeft te openen. Dit betekent dat je onmiddellijk op de hoogte bent en zeer snel kunt reageren. De geluidsgevoeligheidsniveaus zijn zodanig ingesteld dat een normaal gesprek of normale geluiden geen reactie van de camera veroorzaken.

Tweerichtingscommunicatie
de Wi-Fi-camera is uitgerust met een microfoon en een luidspreker. De tweerichtingsaudiocommunicatie werkt perfect als babyfoon. Je kunt je baby in de gaten houden terwijl hij slaapt, maar je krijgt ook bericht zodra hij huilt, zodat je meteen met de baby kunt praten voordat je naar het kinderbed gaat. De extra klimaatsensor van deze eenheid kan ook worden gebruikt om de omgevingstemperatuur en de vochtigheid in de kamer te bewaken.
De camera kan ook worden gebruikt om bijvoorbeeld een puppy in de gaten te houden, vanwege de kijkhoek van 100°.

Eenvoudig in te stellen
de Wi-Fi-camera kan zonder gateway worden geïnstalleerd en rechtstreeks in je draadloze netwerk worden geïntegreerd. Dit vereenvoudigt de installatie en bespaart bijkomende kosten. De camera krijgt stroom via de micro-USB-poort en de meegeleverde voedingseenheid. Daardoor kun je de WiFi-camera overal in de buurt van een stopcontact installeren. Er wordt een 3M zelfklevende pad bijgeleverd om de camera te bevestigen aan de muren van je kamer.

Over Nedis SmartLife
Nedis SmartLife Wi-Fi-producten zijn eenvoudig te installeren en worden direct in je eigen Wi-Fi-netwerk geïntegreerd. Omdat je geen gateway of hub nodig hebt, bespaar je extra kosten. Ontdek een breed en steeds groeiend assortiment producten, zoals gloeilampen, schakelaars, contactdozen, sensoren en camera’s - die allemaal met een eenvoudig te gebruiken en intuïtieve app kunnen worden bediend. Of je nu op zoek bent naar één slimme lamp of fitting, of je hele huis wilt automatiseren, ontdek hoe toegankelijk slimme technologie vandaag de dag is.

Verpakking

Inhoud verpakking

IP-camera
Klimaatsensor
USB-kabel
Voedingsadapter
Camerasteun
Beknopte installatiehandleiding

Verpakkingsafmetingen Cadeaubox met eurolock

Breedte Hoogte Lengte
224 mm 105 mm 43 mm

Logistieke afmetingen

Verpakt per Breedte Hoogte Lengte Gewicht
1 225 mm 120 mm 45 mm 231 g
40 410 mm 255 mm 465 mm 9900 g

Productspecificaties

Breedte 52 mm
Hoogte 310 mm
Diepte 31 mm
Gewicht 201 g
Kleur Wit
Ingebouwde microfoon Ja
Apparaat stroominput Micro-USB
Ingangsstroom 1.0 A
Stroomkabel zijde B Micro-USB
Stroomkabel zijde A USB
Materiaal Kunststof
Functionaliteit voor cloud opslag Ja
Geïntegreerde luidsprekers Ja
Maximaal zendvermogen 10 dBm
Nachtzicht 5 m
Maximale antenne versterking 2.5 dBi
Lens 4.0 mm
Lengte stroomkabel 2.00 m
Geschikt voor Nedis® SmartLife
Kijkhoek 110 °
Beeld Chip 1/3" CMOS
LED 1
Accessoires Camerabevestiging
AC-Adapter EU-Stekker
Zelfklevende Sticker
USB-Kabel
Klimaatsensor
Ingangsvoltage 5 V DC
Maximale stroomverbruik 2.5 W
Stekkertype Euro
Maximale resolutie Full HD 1080p
Megapixels 2 MPixel
Met bewegingssensor Ja
App beschikbaar voor Android™
IOS
Zendfrequentie 2400 - 2483.5 MHz
Type stroombron Netvoeding
Type opslag microSD (niet inbegrepen)
Cloud Opslag (optioneel)
Ondersteunde draadloze technologie Wi-Fi
Bedrijfstemperatuurbereik -20 - 50 °C
Aantal producten in verpakking 1 Stuks

Ondersteuning

Veelgestelde vragen

Nee, dit is op het moment nog niet mogelijk.

Nee, dit apparaat is niet compatible met Google/NEST Home hub.
De beelden zijn op dit moment niet te streamen naar een Google/NEST Hub.

Ja dat is mogelijk.

Ieder persoon dient een account aan te maken in de SmartLife app.
Om deze personen toe te voegen als familie volg dan onderstaande stappen:

Klik linksboven op de naam van uw huis in het hoofdscherm.
Selecteer beheer huis, klik opnieuw op de naam van uw huis.
Hier ziet u uw instellingen van uw huis zoals aantal kamers, lokatie ect.
Klik hier daaronder onder de kop Familieleden op "Leden toevoegen".
Dit geeft de persoon toegang tot al uw SmartLife producten.

Wilt u een persoon alleen toegang geven tot 1 bepaald product, ga naar instellingen van het bepaalde product en selecteer "Apparaat delen" klik op toevoegen.

Dit is waarschijnlijk een wifi probleem die verschillende oorzaken kan hebben:

1.) Wifi signaal is instabiel
2.) Wifi signaal is te zwak
3.) Using an access point with the same SSID and Password that do not support IEEE802.11R standaard.

Probleem 1 kan vaak opgelost worden door uw router te herstarten.

Probleem 2 kan worden opgelost door een met een app Wifi analyzer uw signaal te controleren en eventueel om van kanaal op uw router in te stellen.

Probleem 3 Dit kunt u controleren door acces points en versterkers uit te schakelen. Als de producten dan weer online komen dan zijn de acces points en versterkers een probleem. We raden u dan aan om een Mesh systeem te gebruiken die de IEE802.11R ondersteunen (wifi6)

Wij hebben voor u de volgende vragen gevonden in het Engels

In the first screen of the Smart installation, select other on the top right.
Now select QR-Code.
Follow the steps in the app.
The camera will scan the QR code on your phone to install it.

No, it only works for the camera device you have subscribed it with.

Use a Class 10 SD card up to 128GB.
Avoid so called "Ultra" or "Extreme"cards.
These fast cards often have compatibility issues.

Yes, Open te live stream of the camera.
Tap on Purchase VAS.
Here you can subcribe to the cloud storage service.
There is a 30 day free trail you can try.

No, unfortunately this is not possible at the moment.
Record and save the clips in the app itself (playback menu) and it will be saved to the ALBUM folder in the app.
From here you can save it to your mobile device.

You can bypass this error message.

- Click on OK and go on with the installation and follow the instructions.

Because your password or SSID is more than 20 characters, the QR-code that is generated by the app get smaller and it is more difficult for the camera too scan the QR-code.
The chance of errors while scanning are higher.

If the QR-code can't be scanned, you can use the SmartConfig mode.

tap "+" -> camera -> other (top right) -> SmartConfig and follow the steps in the app.
The length of your password/SSID does not matter when using this method.

When you SD-Card or Memory is full, the oldest file will be overwritten.

Please try the EZ mode installation

Reset the camera by holding down the reset button until you hear the sound

Open the app and tap + > camera > tap on QR code and select EZ mode > confirm it was reset > fill in the credentials of your 2.4Ghz wifi network > the installation will start: immediately walk towards your router with your phone to aid the installation

Unfortunately it's currently not possible to access it this way.
We are looking to add this functionality in the future.

No, this device is not compatible with Google/NEST Home (HUB)
The videostream is at moment not working with Google/NEST Hub.

This optional Cloud service can be added per camera.
Each individual camera will need it's own subscription.

You can add maximum 20 members.

Yes you can.
Each person needs a unique account on their mobile device.
To add them as "family members" follow these steps:
In the main screen of the app tap on the name of your home (top left)
Tap on Home management
Tap on the name of your home again.
Tap on "add family members" and fill in the account details of the person you want to add.
It will give them access to all the devices in your home as a normal member or admin (you can select this)

If you only want to share a single device in a home, go to the settings menu of the device and select "share device" -> add member.

This is probably a Wifi problem, this can be for various reasons.
1.) Wifi signal is unstable.
2.) Wifi signal is too weak.
3.) Using an access point with the same SSID and password that do not support the IEEE 802.11R standards.

Problem 1 can often be solved by restarting the router.
Problem 2 can be checked with an app Wifi analyzer with this the signal can be viewed and corrected to a better position.
Problem 3 can be checked as the access points are turned off, the Wifi signal is still good and the connection remains if the access points are a problem, a Mesh solution can then be used.
Please make sure that they support IEEE 802.11R standard.