Veiligheid en Beveiliging/Deurbellen/Draadloze deurbellen

SmartLife Gong

Wi-Fi | Accessoire voor: WIFICDP10GY | USB Gevoed | 4 geluiden | 5 V DC | Instelbaar volume | Zwart

Kenmerken

Artikelcode fabrikant: WIFICDPC10BK
EAN-nummer: 5412810311361
• Geschikt voor de Nedis® smart videodeurbel
• Draadloze verbinding voor flexibele plaatsing in je woning
• Mogelijkheid om meerdere deurbelontvangers op één videodeurbel aan te sluiten
• Melodie en volume in te stellen via de SmartLife-applicatie
Breid je Nedis smart videodeurbel uit met deze draadloze deurbelontvanger. Zo weet je altijd dat er iemand aan je deur staat, zelfs als je smartphone niet binnen handbereik is of uitstaat. Steek de deurbelontvanger in een USB-poort en selecteer melodie en volume via de SmartLife-app; meer hoef je niet te doen. De ontvanger heeft een draadloze verbinding met de deurbel voor maximale flexibiliteit.

Verpakking

Inhoud verpakking

Draadloze deurbelontvanger
Snelstartgids

Verpakkingsafmetingen Cadeaubox met eurolock

Breedte Hoogte Lengte
45 mm 95 mm 70 mm

Logistieke afmetingen

Verpakt per Breedte Hoogte Lengte Gewicht
1 45 mm 125 mm 70 mm 83 g
40 245 mm 260 mm 295 mm 3680 g

Productspecificaties

Breedte 60 mm
Hoogte 24 mm
Diepte 60 mm
Gewicht 39 g
Kleur Zwart
Ingangsstroom 1.0 A
Materiaal Kunststof
Type stroombron USB Gevoed
Diameter 60 mm
Geschikt voor Nedis® SmartLife
Ingangsvoltage 5 V DC
Maximale antenne versterking 3 dBi
Instelbaar volume Ja
Maximale stroomverbruik 5 W
App beschikbaar voor Android™
IOS
Stekkertype USB
Maximaal zendvermogen 13 dBm
Ondersteunde draadloze technologie Wi-Fi
Bereik 60 m
Geluid 80 dB
Aantal geluiden 4 geluiden
Accessoire voor WIFICDP10GY
Aantal producten in verpakking 1 Stuks
Zendfrequentie 300 - 920 MHz

Ondersteuning

Veelgestelde vragen

Plaats de gong zo dicht mogelijk bij de video deurbel tijdens de installatie

- Druk kort op de knop van de gong zodat het blauwe lampje blijft knipperen. Als u meerdere heeft laat u ze allemaal knipperen.
- Ga naar het menu van de deurbel zelf (tik op deurbel: live beeld > rechtsboven op "pen met streepje"
- Ga naar deurbel instellingen Als er reeds een menu staat (tone, volume etc) dan drukt u eerst op verwijderen
- Druk dan op toevoegen.
- Vrijwel direct verschijnt het menu.

Ga terug naar het hoofdmenu en test de deurbel.

Ja dat is mogelijk.

Ieder persoon dient een account aan te maken in de SmartLife app.
Om deze personen toe te voegen als familie volg dan onderstaande stappen:

Klik linksboven op de naam van uw huis in het hoofdscherm.
Selecteer beheer huis, klik opnieuw op de naam van uw huis.
Hier ziet u uw instellingen van uw huis zoals aantal kamers, lokatie ect.
Klik hier daaronder onder de kop Familieleden op "Leden toevoegen".
Dit geeft de persoon toegang tot al uw SmartLife producten.

Wilt u een persoon alleen toegang geven tot 1 bepaald product, ga naar instellingen van het bepaalde product en selecteer "Apparaat delen" klik op toevoegen.

Dit is waarschijnlijk een wifi probleem die verschillende oorzaken kan hebben:

1.) Wifi signaal is instabiel
2.) Wifi signaal is te zwak
3.) Using an access point with the same SSID and Password that do not support IEEE802.11R standaard.

Probleem 1 kan vaak opgelost worden door uw router te herstarten.

Probleem 2 kan worden opgelost door een met een app Wifi analyzer uw signaal te controleren en eventueel om van kanaal op uw router in te stellen.

Probleem 3 Dit kunt u controleren door acces points en versterkers uit te schakelen. Als de producten dan weer online komen dan zijn de acces points en versterkers een probleem. We raden u dan aan om een Mesh systeem te gebruiken die de IEE802.11R ondersteunen (wifi6)

Wij hebben voor u de volgende vragen gevonden in het Engels

It is not linked to the app like other Smartlife products.
This chime is paired to a video doorbell.
How you pair it to your doorbell depends on the model video doorbell.
Check the product page of that particular doorbell.

This chime does not have a built-in battery so it will need a USB power supply to work.

Unfortunately this is not possible on the battery powered models.

Plaats de gong zo dicht mogelijk bij de video deurbel tijdens de installatie
Druk kort op de knop van de gong zodat het blauwe lampje blijft knipperen. Als u meerdere heeft laat u ze allemaal knipperen.
Ga naar het menu van de deurbel zelf (tik op deurbel: live beeld > rechtsboven op "pen met streepje"
Ga naar instellingen bel
Als er reeds een menu staat (tone, volume etc) dan drukt u eerst op verwijderen
Druk dan op toevoegen.
Vrijwel direct verschijnt het menu.
Ga terug naar het hoofdmenu en test de deurbel.

- Go to the settings menu of the video doorbell

- Select doorbell settings

- Place the gong really close to the doorbell

- Give the button on the bottom of the gong a short press: the light will start flashing.

- Press the "add" button in the app (remove the tone/volume menu first if it is already there)

- The menu will appear.

- Select another tone and ring the doorbell to test

Add the "Smart Life" service to Google Home (no Nedis in the name).

Go in Google Home to Assistent -> Home Control and choose here "Smart Life" as service.

Use the Login details of the "Nedis Smartlife" app.
Compatible Nedis SmartLife products will then be added to Google Home.

Yes you can, simply install them like you would install a single one.
The difference is that you need to make all the gongs blink at the same time before you press add in the app.

1. Place the gong as close to the doorbell as possible during the installation.
2. Press and hold the button on the chime for 5 seconds , led on the chime flashes.
3. Shortly press chime reset button. The led will start blinking slowly.
4. Hold doorbell button until the Led on the chime stops flashing
5. Push the doorbell button to test it
6. Relocate the chime to the desired location
7. Push doorbell again to test the range

Yes you can.
Each person needs a unique account on their mobile device.
To add them as "family members" follow these steps:
In the main screen of the app tap on the name of your home (top left)
Tap on Home management
Tap on the name of your home again.
Tap on "add family members" and fill in the account details of the person you want to add.
It will give them access to all the devices in your home as a normal member or admin (you can select this)

If you only want to share a single device in a home, go to the settings menu of the device and select "share device" -> add member.

This is probably a Wifi problem, this can be for various reasons.
1.) Wifi signal is unstable.
2.) Wifi signal is too weak.
3.) Using an access point with the same SSID and password that do not support the IEEE 802.11R standards.

Problem 1 can often be solved by restarting the router.
Problem 2 can be checked with an app Wifi analyzer with this the signal can be viewed and corrected to a better position.
Problem 3 can be checked as the access points are turned off, the Wifi signal is still good and the connection remains if the access points are a problem, a Mesh solution can then be used.
Please make sure that they support IEEE 802.11R standard.

You can add maximum 20 members.