Verpakkingen die u naar wens kunt mixen en matchen

Als uw assortiment een duidelijk verpakkingsconcept heeft, is het eenvoudiger voor uw klanten om het product te vinden waarnaar zij op zoek zijn. Met onze duidelijke serieconcepten bijvoorbeeld - Fresh Green, Stylish Titanium en Themed - bieden wij u deze consistentie en duidelijkheid aan. U kunt naar wens elk product van de Nedis® series toevoegen, zonder dat u merken of stijlen door elkaar brengt. U bent eigen baas. Maak een keuze uit duizenden producten en creëer uw eigen productassortiment dat geschikt is voor uw klanten.

Fresh Green

Herkenbaar aan de felgroene kleur die elke verpakking een frisse uitstraling geeft. U vindt ons Fresh Green-concept in al onze productcategorieën: Slim & verbonden, Thuis & Wonen, Geluid & Beeld en Mobiel & Media. Onze volledige Fresh Green-series staan voor producten die waar bieden voor uw geld en eenvoudig zijn in gebruik.

Alle verpakkingen worden voorzien van duidelijke pictogrammen die de specificaties weergeven, meertalige omschrijvingen en een QR-code met een directe link naar een landing page.

Stylish Titanium

Het Titanium-kleurige ontwerp maakt de Stylish Titanium-productverpakking zo aantrekkelijk. Een luxueuzere uitstraling die past bij de inhoud van de verpakking. De producten die u aantreft in de Stylish Titanium-series hebben een exclusieve afwerking en zijn gemaakt van verfijnde materialen. Je ziet in één oogopslag welk soort designconcept en welk materiaal zich in de verpakking bevindt.

Alle verpakkingen worden voorzien van duidelijke pictogrammen die de specificaties weergeven, meertalige omschrijvingen en een QR-code met een directe link naar een landing page.

Gaming line-up

Gamers weten wat ze willen en wat ze nodig hebben. Ze hebben producten nodig die in hun bijzondere werelden passen! Dat begrijpen we, en u natuurlijk ook. Voor het gaming-assortiment van Nedis® konden we het niet laten om alles uit de kast te halen. Met een donkere layout, een vuurspuwende draak en vliegende vonken is het verpakkingsconcept exclusiever dan andere. Het speciaal ontworpen logo, een ronde vorm met kop, klauwen en staarten van een draak, is aangebracht op de verpakking en op de producten zelf.

Action Cam line-up

We zijn ontdekkingsreizigers. Nieuwe plekken ontdekken, sporten hoog in de bergen of diep onder water is een ervaring die niet in woorden uit te drukken is. De actiecamera's van Nedis® kunnen deze momenten in beelden vastleggen. De producten zijn niet alleen geschikt voor extreme sports zoals snowboarden en mountainbiken, maar ook voor hikers en kampeerders. De verpakking is ontworpen met dit idee in het achterhoofd. Iedereen moet het product kunnen begrijpen. Met een transparant venster en duidelijke afbeeldingen kan de ontdekkingsreiziger in ons zich oriënteren binnen een door adrenaline gedreven hartslag.

SmartLife line-up

Smart technology is helemaal in. Steeds meer elementen uit ons leven zijn gekoppeld aan onze smartphone. Ons SmartLife-productassortiment maakt deel uit van deze ontwikkeling. Deze verpakking is nieuw, toekomstbestendig, fris en modern. De verpakking bevat de structuur van productfoto's, duidelijke pictogrammen en meertalige omschrijvingen. Er is extra informatie toegevoegd aan producten waarvoor extra inzichten vereist zijn. Zo zijn de smart bulbs voorzien van een energielabel.