Smart Home/Huishouden en Wonen/Tuin en huisdieren

SmartLife Dierenvoeding Dispenser

Automatische Voerbak Kat en Hond | Wi-Fi | 3.7 l | Android™ / IOS

Kenmerken

Artikelcode fabrikant: WIFIPET10CWT
EAN-nummer: 5412810328468
• Voer u huisdieren automatisch met ingestelde porties op ingestelde tijden
• Voer uw huisdieren op afstand met de gewenste portie
• Stel de porties in stappen van ca. 20 ml in
• Ontvang push-meldingen op uw telefoon wanneer de voerbak bijna leeg is
• De sensor bevestigt dat er daadwerkelijk voer is gegeven en verzendt anders een push-melding (vastgelopen, gekanteld of leeg)
• Mogelijkheid om een powerbank aan te sluiten voor back-upvoeding
Met deze slimme voerdispenser voor huisdieren kunt u precies programmeren op welk tijdstip een bepaalde hoeveelheid voedsel wordt gegeven (in porties van ca. 20 ml). Daarnaast kunt u uw huisdieren handmatig op afstand voeren met de app op uw smartphone.
U hebt nu de volledige controle over de tijden en de exacte porties voor uw huisdieren.

Uw kat of hond krijgt altijd op tijd te eten, ook als u laat thuis komt. U hoeft niet langer uw buren te vragen om uw huisdieren te voeren als u een weekend weg bent.

Deze voerautomaat heeft een uitneembare bak waarin tot 3,7 liter droog voer kan worden opgeslagen. Een sensor informeert u via een indicatielampje en een push-melding op uw telefoon wanneer de bak leeg is, zodat u weet dat u deze moet schoonmaken en opnieuw moet vullen.

Een tweede sensor controleert elke keer of er daadwerkelijk voer uit de dispenser komt. Als de bak helemaal leeg of gekanteld is of als er iets vastzit, ontvangt u een melding om u te informeren dat er geen voer uit is gekomen.

De voerdispenser wordt gevoed via de USB-oplader (5 V 1 A) en een USB-naar-micro-USB-kabel. U kunt een powerbank (niet meegeleverd) toevoegen als back-up om ervoor te zorgen dat uw huisdieren hun voer krijgen zelfs als de stroom onverhoopt uitvalt. Het voerschema wordt opgeslagen in het product, dus zelfs zonder Wi-Fi-verbinding worden uw huisdieren gevoerd op de ingestelde tijden.

Verpakking

Inhoud verpakking

Voerdispenser
Bak
Voerblad
USB-kabel
Voedingsadapter (EU)
Instructiehandleiding

Verpakkingsafmetingen Cadeaubox

Breedte Hoogte Lengte
235 mm 390 mm 250 mm

Logistieke afmetingen

Verpakt per Breedte Hoogte Lengte Gewicht
1 235 mm 390 mm 255 mm 2900 g
4 495 mm 430 mm 530 mm 12820 g

Productspecificaties

Breedte 220 mm
Hoogte 340 mm
Diepte 235 mm
Gewicht 2270 g
Kleur Wit
Grijs
Materiaal Kunststof
Accessoires AC-Adapter EU-Stekker
USB-Kabel
Verwijderbare opvangbak
Maximaal zendvermogen 17 dBm
App beschikbaar voor Android™
IOS
Ondersteunde draadloze technologie Wi-Fi
Aangestuurd door App
Spraak
Frequentie Bereik 2412 - 2484 MHz
Aantal producten in verpakking 1 Stuks
Bedrijfstemperatuurbereik 0 - 40 °C
Capaciteit 3.7 l
Voice control Amazon Alexa
Google Assistant
Siri shortcuts
Luchtvochtigheid binnenshuis 10 - 90 %
Type Sensor Voedselniveau sensor
Stekkertype Type C (CEE 7/16)
Type Automatische Voerbak Kat en Hond

Ondersteuning

Veelgestelde vragen

Ja dat is mogelijk.

Ieder persoon dient een account aan te maken in de SmartLife app.
Om deze personen toe te voegen als familie volg dan onderstaande stappen:

Klik linksboven op de naam van uw huis in het hoofdscherm.
Selecteer beheer huis, klik opnieuw op de naam van uw huis.
Hier ziet u uw instellingen van uw huis zoals aantal kamers, lokatie ect.
Klik hier daaronder onder de kop Familieleden op "Leden toevoegen".
Dit geeft de persoon toegang tot al uw SmartLife producten.

Wilt u een persoon alleen toegang geven tot 1 bepaald product, ga naar instellingen van het bepaalde product en selecteer "Apparaat delen" klik op toevoegen.

Dit is waarschijnlijk een wifi probleem die verschillende oorzaken kan hebben:

1.) Wifi signaal is instabiel
2.) Wifi signaal is te zwak
3.) Using an access point with the same SSID and Password that do not support IEEE802.11R standaard.

Probleem 1 kan vaak opgelost worden door uw router te herstarten.

Probleem 2 kan worden opgelost door een met een app Wifi analyzer uw signaal te controleren en eventueel om van kanaal op uw router in te stellen.

Probleem 3 Dit kunt u controleren door acces points en versterkers uit te schakelen. Als de producten dan weer online komen dan zijn de acces points en versterkers een probleem. We raden u dan aan om een Mesh systeem te gebruiken die de IEE802.11R ondersteunen (wifi6)

Wij hebben voor u de volgende vragen gevonden in het Engels

Yes you can.
Each person needs a unique account on their mobile device.
To add them as "family members" follow these steps:
In the main screen of the app tap on the name of your home (top left)
Tap on Home management
Tap on the name of your home again.
Tap on "add family members" and fill in the account details of the person you want to add.
It will give them access to all the devices in your home as a normal member or admin (you can select this)

If you only want to share a single device in a home, go to the settings menu of the device and select "share device" -> add member.

This is probably a Wifi problem, this can be for various reasons.
1.) Wifi signal is unstable.
2.) Wifi signal is too weak.
3.) Using an access point with the same SSID and password that do not support the IEEE 802.11R standards.

Problem 1 can often be solved by restarting the router.
Problem 2 can be checked with an app Wifi analyzer with this the signal can be viewed and corrected to a better position.
Problem 3 can be checked as the access points are turned off, the Wifi signal is still good and the connection remains if the access points are a problem, a Mesh solution can then be used.
Please make sure that they support IEEE 802.11R standard.